Учитель не професія-це доля
Праця і творчість — два крила людського буття. Їхнє поєднання сповнює життя людини сенсом, піднімає особистість в очах інших, викликає почуття поваги. Учитель — це завжди творець. Інакше не може бути. Тому педагогічна праця, як жодна інша, потребує органічного єднання професіоналізму та високих душевних якостей. Прикладом унікальної методичної майстерності, ґрунтовної вчительської підготовки, сумлінності й відповідальності у праці, найкращих особистих якостей можна було побачити на фінальному етапі третього (заключного) туру ХХ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», який проходив у місті Миколаєві..
На конкурс зібралися 48 кращих учителів української мови та літератури, правознавства, хімії, образотворчого мистецтва з 21 області України та міста Києва.
Мені теж випала честь захищати Київську область на фінальному етапі конкурсу у номінації "Образотворче мистецтво".
Всі конкурсанти пройшли складні випробування: давали уроки, презентували творчі завдання. Графік випробувань був дуже щільним і напруженим, але це не завадило всім достойно представити свої номінації.
І хоч я тільки отримала звання "Дипломанта", для мене це була велика випробувальна праця-змагатися з "метрами" у своїй справі. Я знаю, що не має переможців і переможених, тому що витривалості цих мужніх учителів можна аплодувати стоячи.
Творчі учні-це була запорука успішного уроку. Я отримала задоволення від спілкування та співпраці з учнями 6-Б класу Миколаївського муніципального колегіуму. Ще довго після закінчення уроку я спілкувалася зі своїми маленькими друзями. які допомогли мені виконати перше конкурсне випробування
Саме головне, що на конкурсі я зустріла багато друзів. Ці щирі люди з різних регіонів України. Хтось отримав титули, хтось залишився просто учасником, але це не завадило нам підтримувати один одного.
Конкурс завершився, всі розлетілися у різні куточки нашої Батьківщини, але спогади про учительську витримку, мужність, творчу самопожертву залишиться у серцях всіх конкурсантів.
Бажаю, щоб ніколи не згасав у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любові до своєї справи, до дітей. Нехай щоденно вас окрилює людське шанування і щира вдячність учнів, нехай примножаться ваші успіхи та удачі! Бо я впевнена, лише той учитель, який має творчі здібності, високу фахову й методичну підготовку, може претендувати на почесне звання майстра педагогічної справи.
|