Мистецтво-дітям
Образотворчо-естетичне виховання є одним із важливих чинників формування гармонійної, духовно багатої особистості й передбачає прилучення людини з дитинства до культурної спадщини свого народу та народів світу. Особливу роль у цьому відіграють уроки образотворчого мистецтва.
19 березня 2015 року на базі Васильківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 відбувся семінар-практикум для вчителів образотворчого мистецтва з теми «Роль особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках образотворчого мистецтва».
Гостинно зустрічали учасників семінару-практикуму учитель образотворчого мистецтва Горіна Лариса Андріївна
Спочатку, за круглим столом, учасники семінару під керівництвом голови методичного об’єднання вчителів образотворчого мистецтва міста
Горбенко Л. М. обговорили питання попереднього відбору підручників з предмету для 4-го та 7-го класів.
Вчителі мали змогу ознайомитися з копією підручників, прочитати їх та дати характеристику. З усіх підручників всі вибрали образотворче мистецтво для 7-го класу Л. В. Папіш, М. М. Шутки. Це один з підручників, який відповідає віковим особливостям дітей 7 класу.
Потім учасники семінару відвідали відкритий інтегрований урок у 6 класі з теми «Симфонія весняної музики в орнаментальній композиції», який підготувала та провела Горіна Лариса Андріївна, вчитель образотворчого мистецтва, разом з вчителем музичного мистецтва.
У ході уроку вчителі інших навчальних закладів мали можливість побачити як на одному уроці можна поєднати різні предмети та урізноманітнити його різними видами роботи.
Кожен з учасників семінару усвідомив, що вчитель повинен допомогти дитині знайти, відчути і зрозуміти красу живопису, а через мистецтво глибше усвідомити все, що її оточує: природу, предмети, працю людини і її духовні надбання. Краса нерозривна з добротою, вона облагороджує життя, надихає людину на добрі справи.
По закінченню семінару був проведений огляд методичної літератури, підведені підсумки роботи семінару та вироблені рекомендації щодо поліпшення викладання образотворчого мистецтва в навчальних закладах.
Сподіваємося, що участь вчителів образотворчого мистецтва у творчій діяльності надихне їх на створення сприятливих умов для творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності.
|